Jäsenet

järjestövakuutustiedote2018.html

Suomen Tietoliikenneteknisten (ST ry) ylimääräinen jäsenkokous 28.6.2018 päätti yksimielisesti liittyä  JIL ry:hyn, joka on Insinööriliiton jäsen, ja siis JUKOlainen ja samalla Akavalainen. Nyt eilisestä alkaen olemme osallisia JUKOlaisessa luottamusmiesjärjestelmässä ja Tuvelaiset jäsenemmekin pääsivät luottamusmiesjärjestelmään.

Aktiivijäsenten vakuutus vuodesta 2018 alkaen:

Aktiivijäsenet tulevat heinäkuun aikana myös saamaan uuden Insinööriliiton   jäsenkortin, joka on samalla vakuutuskortti.
Vakuutuksen numero on 201-4532933

Ja jos matkalla sattuu vahinko niin puhelinnumero mihin pitää ensijsijassa ottaa yhteyttä on:  +358 800 1 3800

Taustaa:

ST ry erosi Pardia ry:stä toukokuun 15. pvä 2018. Vastedes aktiivijäsenten tulee ilmoittaa kaikki jäsenyydessä tapahtuvat muutokset ST ry:n sähköpostiosoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen..

Jäsenmaksu tilinumeroineen on entinen.

Eroamisen syitä oli useitakin, ja tärkein ST ry Tuvelaisten jäsenten taannoisiin Pardian luottamusmiesvaaleihin osallistumisen estäminen, ja Pardiasta lähinnä vain emo-Valtorissa työskentelevät pääsivät äänestämään. Pardiassa ei ole Tuvelaisia luottamusmiehiä. Erillinen TUVE-laki on silti voimassa.

Koska Seteli ryn suurin jäsenliitto ST ry liittyi  IL-jäsenyyden myötä myös Akavaan piti Seteli ry ylimääräisen kokouksen 10.7.2018 joka päätti yksimielisesti Setelin erosta STTK ry:stä. Eropvm 10.7.2018.